Office Manager (L´Arboç)

Lloc de treball: L'Arboç
Places: 1
Funcions: Propies del lloc de treball
Horari: dll-dj: 8.15h-13.30h i 15.00h-18.00h, div de 8.00h-15.00h.
Jornada laboral: Complerta
Tipus de contracte: Temporal
Sou orientatiu: Segons conveni
Altres formacions: Estudis relacionats amb administració
Idiomes: Català/castellà/anglès
Descripció:

Empresa especialistes en polímers en base aquosa necessita OFFICE MANAGER per a tasques de rebre i passar trucades al departament correcte en 3 idiomes català, castellà i anglès. Organització de les instal.lacions i sales de reunions tant internes com amb clients i/o proveïdors. Gestionar la logística d'enviaments i productes comercials amb equips I + D. Gestions amb duanes amb matèries primeres dr fora de la UE. Operar amb Microsof Teams com a eina per a comunicar-se amb l'equip de treball i per a crear i administrar reunions internes relacionades amb els clients. Controlar la reparació del material i les instal.lacions del laboratori i elaboració de pressupostos amb diferents proveïdors. Relitzar compres de material del laboratori segons stocks o necessitat dels cmpanys. Fer reunions externes amb proveïdors de serveis externs ( electricitat, internet, impresores...)i negociar pressupostos. Donar la benvinguda a les noves contractacions i proporcionar la informació i orientació de l'empresa. Utilitzar el software Factusol com a eina per a l'elaboració d'albarans i factures per enviar-les als clients.

Observacions: Ofimàtica, elaboració albarans, factures i valorable comptabilitat
0