DEPARTAMENT ADMINISTRATIU AMB CERTIFICAT DE DISCAPACITAT +33% (REF. 4052)

Lloc de treball: VALLS
Places: 1
Funcions: Personal per departament administratiu per fer les següents tasques: donar suport als departaments de recursos humans i prevenció de riscos laborals; tasques administratives de coordinació i gestió de personal, amb l'ús del Paquet Office i programes informàtics.
Horari: De 9 a 17.30 hores amb 1 hora per dinar, de dilluns a divendres
Jornada laboral: Jornada completa
Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
Sou orientatiu: Segons conveni
Edat: Entre 18 i 67 anys.
Altres formacions: CICLE FORMATIU GRAU MITJÀ, Paquet Office, Excel
Idiomes: Castellà, Català
Descripció:

Requisits de les persones candidates: Tenir certificat discapacitat +33%. Tenir formació mínima CFGM relacionada amb l'àrea d'administració i/o tenir experiència en les tasques descrites. Tenir permís de conduir B i vehicle propi. Nivell alt del Paquet Office, sobretot Excel. Ser polivalent, autònoma, resolutiva, organitzada, ordenada, metòdica, amb capacitat de concentració, iniciativa i compromís amb la feina.

0