AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA CENTRES EDUCATIUS BAIX PENEDÈS (SUBSTITUCIONS DE CURTA DURADA)
Les funcions d’aquest lloc són les pròpies del cos auxiliar administratiu/iva de la Generalitat, en concret dins l’àmbit dels centres educatius, com:
-La gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d’alumnes.
-La gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d’escolaritat, historials acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.
-La gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre.
- Arxiu i classificació de la documentació del centre; Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.);Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes i relacions; Gestió informàtica de dades (domini de l’aplicació informàtica que correspongui en cada cas).; Atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre; Recepció i comunicació d’avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.); Realització de comandes de material, comprovació d’albarans, etc., d’acord amb l’encàrrec rebut per la direcció o la secretaria del centre; Manteniment de l’inventari; Control de documents comptables simples; Exposició i distribució de la documentació d’interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.).
Requisits
Experiència 6 mesos.
Primera etapa d'educació secundaria amb títol
Primera etapa d'educació secundaria amb títol - primera etapa d'educació secundària completa
Català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Condicions del lloc de treball
Contracte laboral temporal (1 mesos)
Jornada completa
Salari mensual brut des de '1500' fins a '1600'