ADMINISTRATIU/IVA

Lloc de treball: L'ARBOÇ
Funcions: Atenció telefònica i presencial al client. • Recepció de comandes i tramitació de les mateixes. • Preparació de la feina diària a realitzar pels xofers i les fulles de ruta. • Control de mermes i existències. • Control dels cobraments i reclamació de deute pendent. • Verificació dels documents d’entrega i tancament de torn diari. • Control i gestió del arxiu
Horari: --
Jornada laboral: Jornada parcial 6h
Tipus de contracte: Contracte laboral temporal
Edat: Entre 18 i 67 anys.
Altres formacions: CICLE FORMATIU GRAU MITJÀ
Idiomes: Català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Descripció:

Compliment de totes les funcions descrites.
• Tenir l’administració del centre de distribució al dia.
• Atenció dels xofers del centre i dels clients.
• Informar de totes les incidències al Cap de Base.
• Manteniment de les oficines i del lloc de treball.
• Compliment de les normatives de l’empresa a nivell de gestió, i de prevenció de riscos laborals.
• Compliment de les normatives de IIEE
• Conèixer i complir el Procediments de control de stocks.

Observacions: Experiència 1 anys. Experiència en tasques similars Títol fp de grau mig Primera etapa d'educació secundaria amb títol - primera etapa d'educació secundària completa Català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional) Competències / coneixements: persona organitzada, responsable, amb facilitat d’adaptació als canvis, bona actitud d’atenció al públic i predisposició per aprendre.
0